Een uniek en persoonlijk logo ontwerpen met een boodschap
Een goed logo communiceert een boodschap. Bijvoorbeeld de naam en een eigenschap van je bedrijf. Maar hoe zorg je ervoor dat deze boodschap goed overkomt? In dit artikel lees je hoe je jouw logo een verhaal laat vertellen.
Een werken-bij-website maken: 4 tips voor jouw recruitment
Een goede werken-bij-website maken is niet moeilijk, maar vereist wel even wat voorwerk. Met onze tips maak je een goede recruitment website waarmee je meer personeel binnenhaalt.
Een website als zzp'er; wat moet erop staan?
Als zzp’er (zelfstandige zonder personeel) wil je een website die voor je werkt; eentje die opdrachten binnenhaalt en die geld oplevert in plaats van geld kost. Maar hoe krijg je dit voor elkaar en wat moet er dan op zo’n website staan? In dit artikel een aantal tips en voorbeelden.
Woord- en beeldmerken; het verschil en wanneer je welke gebruikt als logo
Als je een logo laat maken zijn er veel keuzes die je moet maken. Kies je voor een abstracte weergave of een letterlijk logo? In dit artikel de voors- en tegens en voorbeelden van beeld- en woordmerken.
Craft CMS plugins: de handigste voor jouw website
Zoals je misschien al weet, zijn wij groot fan van Craft CMS; hét content management systeem voor flexibele websites op maat. Eén van de krachtige punten van Craft CMS is dat er heel veel plugins beschikbaar zijn. Maar welke plugins werken nou goed en kun jij goed gebruiken op jouw Craft CMS website?
Craft Commerce: cms voor jouw webshop
We lieten je eerder al kennismaken met Craft CMS; een flexibel systeem waarmee een back end voor je website gemaakt kan worden. De makers van Craft CMS hebben ook de plugin Craft Commerce gemaakt waarmee je eenvoudig een webshop maakt. Wat zijn nu precies de voordelen van zo’n Craft commerce webshop? En past Craft Commerce bij jouw bedrijf?
Je websitestructuur en navigatie opstellen in 4 stappen
De structuur van je website is ontzettend belangrijk. Het bepaalt hoe bezoekers over de website navigeren en hoe je inhoud is opgebouwd. Door van te voren over je websitestructuur na te denken, zorg je voor een duidelijke navigatie. Je navigatiestructuur dient als een soort fundering voor je website en helpt je met een goede SEO.
CTAs: tips voor een ijzersterke call to action op je website
Wat is een call to action? En hoe schrijf je een goede CTA-tekst? Bekijk onze tips en voorbeelden voor het maken van een goede call to action waar iedereen op wilt klikken.
Craft CMS: hét systeem voor jouw website
Craft CMS is een uitgebreid systeem waarmee het eenvoudig is om complexe en meertalige websites en webshops te bouwen. Doordat Craft CMS niet werkt met standaard templates is elke website een maatwerk website met een uniek webdesign. Is Craft CMS iets voor jou? Lees het in ons artikel.
Website verhuizen: waar je aan moet denken + stappenplan
Je website verhuizen naar een nieuwe hostingpartij? Hier een aantal dingen waar je op moet letten.
Een pakkende website naam bedenken
Een goede website naam kiezen is ontzettend belangrijk. Je wilt namelijk dat je klanten je naam onthouden, deze duidelijk is en de sitenaam bijdraagt aan je SEO. In dit artikel een aantal tips om een goede website naam te kiezen.
Hoe ontwerp je zelf een logo: 4 tips en voorbeelden
Een logo is het belangrijkste element van je huisstijl. Het geeft een eerste, belangrijke indruk. Maar hoe ontwerp je een effectief logo, die je doelgroep aanspreekt en past bij jou als bedrijf? In dit artikel geven we je een aantal tips en voorbeelden voor het ontwerpen van je eigen logo.
Wat is de prijs voor het laten maken van een website?
De vraag 'Wat kost een website?' wordt vaak gesteld. Maar de prijs is afhankelijk van een aantal zaken. Van iedereen die je deze vraag stelt, krijg je een ander antwoord. Dat lijkt raar, maar na het lezen van dit artikel zal je begrijpen hoe dit kan en snap je hoe de prijs van een website is opgebouwd.
Website laten maken? 3 tips om te starten
Wil je een website laten maken? Leuk! Voordat je hiermee verder gaat zijn er een aantal dingen waar je eerst over moet nadenken. In dit artikel 3 punten waar je direct mee aan de slag kunt.
Marketing voor webshops; 4 tips voor het aangaan van een relatie
Het vasthouden van bestaande klanten is stukken efficiënter is dan het aantrekken van nieuwe. Daarom bespreken we in dit artikel een aantal marketingtips waarmee eigenaren van webwinkels een betere relatie met hun klanten kunnen aangaan.